Jump to content
  • ¡Hola, Invitado! Únete a nuestra comunidad y construyamos juntos algo increíble.

    Welcome to our community! If it’s your first visit, we recommend checking out the help by clicking the link above. To actively participate, simply click the ‘Connect’ or ‘Register’ button. Once registered, you’ll be able to post messages and explore the different forums available. We look forward to seeing you soon!

Mi primer map [aim_ak47_loop]

Rate this topic


Recommended Posts

Posted

Hola chicos, les traigo mi primer mapa :(nerdicon):

Espero que les guste!

 

» Descripción:

 

» Autor: Loop (YO) krazenn xD

» Nombre del mapa: aim_ak47_loop

» Fecha: 19/6/2011

» Requiere Wad,Sonidos,Models,etc..: No, wads comunes. (de_dust2)

» Tipo: aim_

» Tip game: Counter Strike 1.6

» Fps: 100

» Guns: Ak47 + Kevlar

» Slots: [14] - 7 CT Vs 7 TT

» Peso del mapa: 398KB

» Peso comprimido: 260KB

» Agradecimientos: Xion^

» Download: DESCARGA POR Mediafire

» Imagenes:

aimloop1.jpg

aimloop2.jpg

aimloop3.jpg

aimloop4.jpg

aimloop5.jpg

aimloop6.jpg

aimloop7.jpg

aimloop8.jpg

aimloop9.jpg

aimloop10.jpg

aimloop11.jpg

aimloop12.jpg

aimloop13.jpg

 

Saludos!

PD: La pagina del cartel no se ve muy bien, esperemos qe no la tomen como "spam" o sino borren esa foto si les molesta, disculpen.

[sIGPIC][/sIGPIC]

  • 2 months later...
Posted
hola encaja mejor la textura del piso o mejor cambiala.. el mapa es muy chico para jugar 7 vs 7 entendes? tenes que alargarlo un poquito mas y yo te recomiendo que NO USES MAS texturas de dust2 dust aztec etc para todo el mapa ENTERO porque se gastan las texturas.. y despues el mapa no gusta saludos!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using our website, you accept our Privacy Policy and agree to the established conditions.